Każde pomieszczenie biurowe powinno charakteryzować się nienagannym porządkiem, w końcu jest to miejsce, gdzie przechowuje się wiele różnych, a zarazem ważnych dokumentów. Dostępnych jest wiele gadżetów ułatwiających prace w biurze, a zwłaszcza tych pomagających utrzymać ład.
Jedna z bardziej potrzebnych rzeczy
Kolorowe karteczki samoprzylepne to bardzo wspomagający pracę produkt. Pomaga to nie tylko zapisywać ważne informacje, ale także o nich pamiętać. Dodatkowym atutem jest również możliwość pełnienia funkcji zakładki. To ostatnie zależy jednak od kształtu karteczki.
Taki gadżet, którym są powyższe karteczki świetnie, sprawdza się w pracy sekretarki, gdyż ta osoba pełni niezwykle ważną funkcję w biurze, tak więc jej zadaniem jest konieczność pamiętania o mnóstwie rzeczy m.in. termin spotkań czy ważne numery telefonów.
Kształt również ma znaczenie
To jakich karteczek samoprzylepnych używamy, zależy od potrzeby. Najpopularniejsze są te w kształcie kwadratu lub prostokąta, jednak wybór jest znacznie większy. Co prawda do biura najbardziej praktyczne okazują się standardowe kwadratowe z racji tej, iż są większe i lepiej widoczne spośród innych.
Dodatkowym atutem jest także kolor, który również ułatwia pracę. Staje się ona mniej monotonna ze względu na bogatą gamę kolorów. Może się wydawać, że to tylko kolory jednak jak się okazuje ta drobna rzecz, ma dobry wpływ na samopoczucie pracowników.